close

終於有一次不是為了功課而做的動漫影片完成啦

洛某心中的喜悅無法用言語形容噢QWQWQWQ

雖然做出來各種殘不過人都有第一次嗎XDD

以下網址噢: https://www.youtube.com/watch?v=DGhm2-PCr7c&feature=share  

  

One direction 】Steal my girl 中英歌詞

I know, I know, I know for sure

Everybody wanna steal my girl

Everybody wanna take her heart away

Couple billion in the whole wide world

Find another one 'cause she belongs to me

Everybody wanna steal my girl

Everybody wanna take her heart away

Couple billion in the whole wide world

Find another one 'cause she belongs to me

 

我知道 我知道 我知道 當然

每個人都想偷走我的女孩

每個人都想奪走她的芳心

偌大的世界有好幾十億的女孩

去找別人吧 因為她只屬於我

每個人都想偷走我的女孩

每個人都想奪走她的芳心

偌大的世界有好幾十億的女孩

去找別人吧 因為她只屬於我

 

45  

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    米夫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()